Tisdag!!

Åhh så skönt jag sovit inatt, behövde verkligen en natt med sömn rakt igenom och inte bli väckt av en liten skrotunge =) Känner mig som en ny människa och sitter här och söker låtar till en nyårsskiva, känner små ryckningar i kroppen =) Imorgon har vårt radarpar Bruno & Berra styrt upp en nyårsfest, bokat lokal och fixat... temat är Bond! Tror det kommer bli såå roligt.

Finaste Johanna & Mattias är ÄNTLIGEN hemma i stan igen, mina nyförlovade vänner =) Dom är så söta så =) Jag var hos dom och myste hela kvällen igår, är så glad att jag har så fina vänner. Ska sätta igång och göra mig ordning nu för sen ska jag möta upp dessa två igen för lite ärenden och fix inför morgondagen.

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: vicky

Hoppas du får en härlig kväll imorgon och GOTT NYTT ÅR!!!!!

Kram V

2008-12-30 @ 15:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0