Tror det kan bli kul!

Igår kväll blev det middag hemma hos Johanna & Mattias, en vanlig fredagkväll alltså =) Idag åker dom till Göteborg över jul, så idag var jag där och myste lite med dom och önskade dom God Jul.  Annars idag blev det en lunch på stan och lite fix och ikväll kommer min kära vän Jessica hit och vi ska mysa med lite middag och vin och ha lite "catch up" tid och sen blir det vidare på någon fest och sen ska vi ut och släppa loss på dansgolvet =) Tror det kan bli en riktig kanon kväll, många har kommit hem för att fira jul.

Nu hänger även min Mistel på plats, kanske jag kan få lite pussar då =) *blink blink*

Nu är det duschen som gäller och sen ska jag dra på mig party outfiten och göra lite mat till oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0