VAB imorgon

Här hemma är det en liten sessa som inte är särskilt pigg alls, vi tog oss iväg på julmarknaden idag men hon har sovit sig genom nästan hela dagen... När vi kom hem från marknaden var hon jätte varm, måste skaffa mig en örontermometer för hon hatar verkligen stjärttermometern som vi har. Lyckades iaf ta febern nu på kvällen och då verkade fortfarande alvedonen och hon var inte i närheten av lika varm som på em, och då visade den 38,5 så vad den var på em vill jag knappt tänka på. Hon somnade utmattad i mitt knä nu ikväll så imorgon får vi vara hemma och vila hela dagen. En högst olämplig dag för mig att vara hemma på då jag har super mycket på jobbet den här veckan, men så är det ibland...

Nu tror jag att jag ska sätta mig i soffan och lyxa till det med lite chips =)



En söt liten tomtetjej med luvan på sne i sitt första luciatåg =)



Åker brandbil som Morfar...



Dans runt granen på julfesten var riktigt uppskattat =)



Åhh så roligt de var med dans...



Och sist men inte minst så vågade jag tillslut ta emot paket av tomten =)

Kommentarer
Postat av: marie

Härliga bilder! hon har ju verkligen blivit stora tjejen. Tro jag det att hon inte gillar stjärtermometern, kommer fortfarande ihåg hur hemskt det var sen man var liten. Köp en ny fin som man har i örat mamman :)

ha det fint och hoppas raringen kryar på sig!!

kram

2008-12-15 @ 01:34:13
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa hon är en stor sessa nu =) Ja mamman ska gå på termometer jakt när den lilla är frisk igen, jag lovar =) Ha det så bra du med! Kram

2008-12-15 @ 12:44:18
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/
Postat av: vippzy

Världens gulligaste unge.. ja förutom min egen såklart

:-))

2008-12-16 @ 16:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0