En ny bakdag!

Inatt har hjärtat sovit mellan oss igen, vaknade vid tolv tiden av att hon var jätte ledsen... gick inte till henne och försökte trösta henne men de var helt omöjligt. Hela tiden så höll hon sig för ena örat så nu är jag orolig att hon har ont, skulle så gärna vilja att hon kunde berätta för mig... Blev inte så mycket sömn för en själv för hon sov verkligen jätte oroligt, kastade sig fram och tillbaka hela natten... lilla skatten. Men nu sitter jag med lite frukost framför mig och ska ta tag i dagen, sova får jag göra en annan dag =)

Idag ska vi få besök av några från mamma gruppen så då måste jag baka igen =) Jag ska prova och göra mina första cupcakes... blåbärscupcakes, återkommer med resultatet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0