Godmorgon söndag!

Jag fick sovmorgon idag igen, två gånger på en vecka... inte illa ;) Men jag var ut med tjejerna igår så idag behövde jag få sova lite längre så M klev upp med hjärtat imorse så mamman fick sova ända till strax före tio, skönt! Jag hade verkligen super kul igår på vår fest hemma hos Kina, massor med skratt, god mat, lekar och sing star... skrattet flödade så tårarna rann ;) När vi väl kom ut tyckte jag det var sådär, vi var och såg Petter på Stadshuset och det var liite för mycket folk och ganska konstigt folk ute?! Sen tyvärr drogs jag med en svag huvudvärk hela kvällen, så när Evan erbjöd mig skjuts hem vid halv två var jag snabb att tacka ja =)

Idag blir en riktig pysslar dag här hemma, måste fixa massa som jag inte hunnit med i veckan när sessan varit sjuk... vill inte ta med henne ut en längre stund då det är så kallt ute eftersom hon fortfarande är lite krasslig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0