Godnatt fab tisdag!

Idag har varit en väldigt bra dag, har fått umgåtts med vänner mest hela dagen och det tycker vi om =) Efter att hjärtat sovit på eftermiddan blev det lite mellis och sen åkte vi iväg för att handla. Åkte ut på Maxi och tog mig runt hela affären och handlade en hel del, när jag väl kom fram mot kassorna och skulle förbereda mig (som tur var) genom att ta upp mitt kort märkte jag att Felicia tagit ur det ur min plånbok... Suck! Var bara att lämna vagnen och åka hem för att hämta kortet, nu har jag lärt mig en läxa till nästa gång, kolla alltid plånboken =)

Flickorna har nästan nyss begett sig hemöver, jag ÄLSKAR verkligen våra tisdagskvällar.... Vänner betyder så otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0