Hemma!

Nu är vi hemma igen efter en helg i fjällsluften, åhh så härligt det var =) Jag ska försöka dra kort vad vi gjorde...

Fredag: Kom vi upp ganska sent så de blev mest att hjärtat fick leka av sig lite och vi åt lite middag. Blev lite Lets Dance och sen en tidig kväll i säng.

Lördag:
Var inget kanonväder i fjällen men heller inget dåligt, blå himmel och minus åtta grader men solen ville inte riktigt komma fram. Vi började förmiddan med att bädda ner hjärtat i skidpulkan och sen tog vi ett lungt varv på längdskidor 2,5 km, även lilla Astrid åkte och hon var så himla duktig. Sedan hem där vi alla åt lite lunch och sen klädde vi på oss igen och packade in oss i skotrar och tog en tur upp till Jaktstugan för lite fika. Första gången Felicia fick åka skoter, var nog ingen "hit" men hon tyckte inte illa om de heller, hon somnade på vägen ner =)
Sen lämnade jag och M hjärtat i stugan med de andra och begav oss in till skalet för att handla lite, där passade vi även på att smita in en stund på After Ski, åhh jag ville inte gå därifrån, var så otroligt härlig stämning =) Melodifestival på kvällen och även den här kvällen blev tidig i sängen, fjällsluften tär.

Söndag: Idag chockade jag till och med mig själv, för jag klev upp imorse och gjorde mig ordning ganska snabbt och sen tog jag en tur runt 5 km spåret på längdskidor. Åhh så härligt de var, riktigt bra träning. De här ska jag försöka fortsätta med =) Efter lunch idag packade vi ihop oss och började bege oss hemöver efter en jätte mysig och välbehövlig helg. Nu sover hjärtat och jag ska ta och jobba lite, kanske ska jag unna mig själv att titta på The Holiday ikväll... jag älskar den!

Fjällen

Hjärtat kryper runt och inspekterar allt som finns i stugan efter en dag i fjällen =) Blev lite dåligt med kort i helgen men istället filmade vi en hel del =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0