Hos mamma och pappa!

Nu är jag jag och hjärtat i Härnösand hos mina föräldrar. Vi ska sova här inatt för jag ska jobba imorgon och Felicia ska vara med sin morfar och då blev det minst stress att åka upp redan idag.

Blev ingen träff med mammagruppen idag för de var så många som inte kunde komma, vilket betydde att det inte blev något bak heller, men det blir nästa vecka istället =) Hann istället ner på stan i Härnösand en sväng och köpte någon tröja och strumbyxor och annat smått och gott till hjärtat.

Idag fick Felicia äta precis samma mat som vi åt till middag, har tänkt att jag ska börja låta henne göra det mer och mer istället för barnmatsburkar. Idag åt vi morfars spagetti och köttfärssås och det föll henne i smaken, åt en rätt så stor portion, duktig =) Nu återstår bara att se hur hennes mage reagerar på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0