Lunch

Snart kommer M hem med lite lunch till oss, skönt att slippa laga =) Han var tydligen så hungrig så han behövde mat på studs!! Får se vad det blir för något...

Fick bara i hjärtat lite välling till lunch, hon äter verkligen jätte dåligt nu när hon är krasslig... ska göra lite smoothies till henne strax för det äter hon och då får hon i sig lite av varje iaf. Nu ska jag fortsätta plocka här samtidigt med lite lek med sessan, så mycket som hon orkar... jag behöver egentligen inte träna idag för jag bär henne konstant så det är nog med träning =) Men skönt att komma ut lite. Jag och M ska åka tillsammans för det är hans pump pass jag ska gå på... var hur länge sen som helst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0