Lunch!

297515-218


Nu har vi precis ätit lite lunch här hemma, hembakt pizza som blev kvar från igår kväll... jag alltså =) Inte Felicia, hon åt kalops. Innan lunchen satt Felicia jätte länge och försökte sätta på sig sin halsduk på huvudet, till slut visade jag henne och knöt den på huvudet... och hon var såå söt, skrattade som bara den när hon såg sig själv i spegeln, tyckte hon såg jätte tokig ut =)

Nu ska jag plocka ihop här lite sen ska jag åka och lämna Felicia hos sin farmor där hon ska få vara när jag ska iväg på ärenden. Familjen är guld värd =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad otroligt söt Felicia är :-)
Hoppas allt gick bra för dig idag. Ska ni gå på middan på lördag?
//Linda

2008-02-27 @ 20:05:09
URL: http://killmamman.blogg.se
Postat av: Anna

Jaa visst är hon =) Jag fick nästan nyss höra om middan men det tror jag nog.. ska ni? Ska ni ta med er barnen? Kram!

2008-02-27 @ 20:41:57
Postat av: Linda

Ja, vi tar med oss barnen. De var ju borta förra helgen och jag ska åka på kryssning nästa helg, så jag vill inte lämna bort dom igen. Men de stod med i inbjudan, så det måste vara okej :-) Ni då, visst tar ni med Felicia?
Kram

2008-02-27 @ 20:50:28
URL: http://killmamman.blogg.se
Postat av: Anna

Oki, ja jag har inte sett någon inbjudan =) Men vi tar också med oss Felicia. Ses på lördag! Kram

2008-02-28 @ 09:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0