Måndag=jobbdag

Idag har jag varit på jobbet som vanligt då de är måndag, var en bra dag idag =) Otroligt vad effektiv man kan vara då man bara jobbar en dag plus att man jobbar under lite tidspress, men de känns som jag kan lugna mig lite, vi hinner nog klart i tid. Ska upp imorgon också men då tar jag med mig Felicia, behöver gå igenom lite saker och fixa.

Sen att få komma hem till min lilla solstråle gjorde min dag, vi kramades och lekte och myste i massor... nu säger hon mamma (och pappa) mest hela tiden och de är så myssigt. Ikväll gick nattningen hur bra som helst, hon bara vände sig om i sängen och tittade på mig och log när jag sa "godnatt", sen la hon till sig och somnade... så vill jag att det ska vara alla kvällar =)

Nu ska jag fortsätta att jobba lite här så jag kan vara med på tjejfika imorgon kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0