Sovning

Blev inte riktigt som jag tänkt mig... efter mitt förra inlägg så skrek Felicia konstant, bara satte sig på golvet och totalt tjurade ihop, absolut ingenting var bra. Och ett sånt gnäll och skrik orkar man bara eller iaf jag bara med ett tag innan det känns som att man ska ramla ihop själv. Försökte verkligen få henne att somna för hon var så fruktansvärt trött men hon totalvägrade... Tillslut var klockan så mycket så de var dags för middag, de blev ju sådär, hon äter väldigt dåligt då hon är trött men jag fick i henne lite iaf. Efter maten bara la hon sig ner i min famn och totalt slut som hon var tvärslocknade hon, jätte tokigt... nu blir det nog en betydligt senare kväll än vanligt för henne.

Men det här har fått mig att inse att jag måste måste försöka få till några rutiner igen på sovningen, att hon sover samma tider på dagarna. Och jag kan inte hålla på att vara snäll mot dom som besöker oss och hålla hjärtat vaken, för det blir inte snällt mot henne. Hon blir såå övertrött och då kan hon inte somna. Måste börja bli hård och säga att tyvärr nu sover Felicia, men vill dom komma ändå så får dom göra det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0