Tidig morgon!

Det slår aldrig fel, varken en minut mer eller mindre, Felicia vaknar alltid 05,49 nu =) Kanske lite väl tidigt, men det är tur hon har en morgon pigg mamma, så lika glad för det är jag =) Dock lite tråkigare för M för jag är väldigt kvällstrött också, kanske inte så konstigt när man kliver upp den där tiden.

Jag har redan hunnit köra ett gäng maskiner tvätt och hängt en massa, nu sover hjärtat och jag ska göra mig klar för dagen så vi kan åka iväg och titta på Drakborgen när hon vaknar =)

Trevlig helg allihopa och hoppas ni gör något lite extra roligt idag!

Kommentarer
Postat av: Marina

05.20 väcker lilleman oss. Ni har en hel halvtimme till ni.... vilken lyx! ;-)

2008-02-23 @ 11:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0