Trött Mama!

Så trött, så trött... Hjärtat sov lite oroligt inatt igen, gör nästan alltid det när vi sover borta och sen som pricken över I så vaknade hon tio i fem och ville inte somna om något mera sen. Puh, jag som skulle på utbildning hela dagen, blev lite orolig att jag skulle kunna hålla mig vaken. Men det gick =) Var en väldigt jobbig, intresseant och otroligt motiverande utbildning om balanserad styrning... där vi gjorde upp några styrkort, jag vet att jag låter som en nörd när jag säger att de var riktigt kul =)

Felicia var heelt hysterisk ikväll när vi skulle lägga henne, vet inte alls vad de var men hon måste nästan haft ont någonstans för hon låter aldrig sådär annars. Är så typiskt att det blir så när man själv är så trött så man knappt kan stå på benen, och då får jag så himla dåligt samvete för att jag blivit iriiterad och less på henne för att hon aldrig somnar.... När hon tillslut somnade så var jag så trött själv så jag bara la mig på vår säng och brast i gråt, starkt psyke jag har nu... not!

Kommentarer
Postat av: Evan

Du är världens bästa mamma åt Felicia, de vet jag. Men man måste få vara trött å less i bland :) *kram*

2008-02-07 @ 22:42:03
URL: http://evafundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0