ÄNTLIGEN!!

Jag är tillbaka i datavärlden, my goodness vad jag har saknat den =) Vem hade kunnat tro när jag skrev mitt sista inlägg om min felande strömkabel att den skulle ställa till det såhär. Och jobbar man i den kommunala världen så går det inte tokfort när man ska beställa saker, jävla avtal och skit... fattar inte att de kunde ta sån tid, hade lust att bara skrika "ge mig en sladdjävel för faan" i måndags när jag var på jobbet. Ursäkta språket...

Men nu håller jag på att stöka undan efter middag och badning och nattning av sessan står på schemat så jag återkommer lite senare.... Åhhh I love this, jag är tillbaka =)


Kommentarer
Postat av: linda

Åhh vi har saknat dig!! Välkommen tillbax!! Kraam

2008-01-31 @ 19:39:50
URL: http://www.lindaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0