Badning och Nattning

Middagen är avklarad, idag blev det lax, potatis och romsås... åh vad gott det var =) Nu håller M på att bada hjärtat och sen är det välling och nattning som gäller. Skyndar mig att skriva för det har blivit glapp i min strömkabel till datorn och jag får den inte alls att funka för tillfället, plus att jag såklart har jätte lite batteri, TYPISKT!

Ska snart iväg för att träffa tjejerna eftersom det är tisdag idag =) Ikväll är det Lindas tur, får se vad hon bjuder på för gott.

Hoppas ni har en lugn och skön tisdag kväll!


Kommentarer
Postat av: Marina

Saknar dina inlägg nu. :(

2008-01-25 @ 17:48:24
Postat av: Linda

Vart har du tagit vägen? saknar dina inlägg=(

2008-01-29 @ 10:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0