Fixa och dona

Idag känner jag mig väldigt duktig och nyttig, trots att det blev en sen kväll och lite alkoholhaltiga drycker igår så kände jag mig otroligt pigg idag. Så nu har jag tvättat, tagit reda och vikt ihop all tvätt... diskat undan allt i köket och fyllt upp frysen med lite barnmat åt hjärtat.

Känns alltid så mycket bättre i kroppen, får en helt annan ro om jag varit lite nyttig under dagen. Kan gå och lägga mig och somna med ett leende och känna att JAG har varit riktigt duktig idag ;)

GODNATT alla kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Roligt att läsa om era dagar tjejen =)
Vad himla skoj att Felicia är så duktig på att äta din hemmalagade mat!! Oliwer är supersvår han, bara Hipp´s matburkar från 6 (!!!) mån som funkar, annars kniper han igen de små läpparna som blir som pansarplåt o omöjlig att få in en sked emellan =(

Jag o Ida (dottern) satt o kollade igenom din blogg för hon älskar att se kort på bäbisar. Så säger hon "bäbis fin mamma" när hon ser Felicia o jag svarade att flickan heter Felicia osså pratade vi lite om er o igårkväll så döpte hon sin nalle till Felicia =)

Kram, hoppas ni får en underbar dag!!

2008-01-02 @ 10:00:44
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: Anna

Ja det känns bra att hon äter min mat iaf när hon vägrar köp mat. Finns en köpt burk hon äter och det är Sempers Pastasnäckor med skinka =) Men hon verkligen älskar fiskgratängen jag gör så du kanske ska prova den, superenkel!

Lägg ett fiskblock i ugnsform, strö ärtor, majs och broccoli runt. Blanda sedan 2,5 dl grädda, 1 brk krossade tomater och lite dill, in i ugnen 40 min i 200 grader :)

Men jag tror jag dör vad söt hon är lilla Ida =) Jag skrattade så när jag läste det du skrivit.

Kram på er också!

2008-01-02 @ 10:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0