Grammisgala

Nu sitter jag i soffan och känner mig allmänt nöjd med mig själv. Sprang lite intervaller på bandet och sen solade jag till mig lite, så nu sitter jag här nyduschad och känner åtminstonde lite snyggare =) Både jag och M är sjukt trötta idag, har ingen aning om varför men jag tror vi ska lägga oss i sängen och fortsätta titta på Grammisgalan.

Jag trodde inte jag skulle säga det men jag ÄLSKAR att ha tv i sovrummet, såå skönt att ligga och slappa lite och när man känner sig tillräckligt trött så bara somnar man in... Härligt!

Kommentarer
Postat av: veronika

Va duktig du är!! va också ner igår o flåsade på löpbandet;=) jobbigt! kram

2008-01-10 @ 08:10:26
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0