Har jag gjort ett misstag?

Idag ställde jag mig och gjorde storkok till hjärtat igen, spagetti och köttfärssås stod på menyn. Till lunch när hon skulle få premiärsmaka detta så ville hon inte ha, nehee KUL har man gjort sig till i onödan. Så jag tog fram en burk pastasnäckor med skinka som är favoriten annars, nee den ville hon inte heller ha. Hon blev bara argare och argare och föste bort min hand...  I förtvivlan så mosade jag upp en banan så hon iaf skulle få i sig något men inte ens den ville hon ha och då är något FEL.

Men gissa vad felet var?! Hon ville äta själv =) Då gick det huur bra som helst, så hädanefter får Felicia en tallrik och mamma en tallrik så kanske hon blir nöjd... Jag kanske var dum som lät henne äta själv igår, men men... då kanske hon lär sig snabbare också.

kan själv

Kladdigt värre blev det, jobbigt för en mamma som har lite svårt för sånt ;)

äter själv

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser härligt geggigt ut :D
Tänkte höra med dig om du kanske råkar ha någon av dessa böcker att låna ut/sälja billigt? Snart dags för nästa kurs!

Den nya ekonomistyrningen + övningsbok (2005 års upplaga)

Principbaserad redovisning (faktabok samt övningsbok) även den 2005 års upplaga

Det var lite dyra böcker denna gång!

2008-01-09 @ 13:28:01
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej Sofia!
Nee tyvärr, Ekonomistyrningen fick jag själv låna av en kompis och sen i redovisningen så hade vi en annan bok än den som är nu... Sorry! Du kan inte hitta begagnade böcker på nätet att köpa?

2008-01-09 @ 13:44:03
Postat av: veronika

Hur känns det med värken idag? inte sämre hoppas ja, hoppas vi kan gå på fre i såna fall;) om du får barnvakt förstås till lilltjejen

2008-01-09 @ 13:52:21
URL: http://varmlandskan.blogg.se
Postat av: Anna

Nja det känns sådär än så länge men vi får se lite närmare =)

2008-01-09 @ 21:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0