På jobbet!

Idag är det MÅNDAG och en hel ny vecka framför oss =) Jag är på jobbet som jag alltid kommer att vara nu på måndagar, och är här lika tidigt som förra gången... jag är riktigt imponerad av mig själv!

Dagen igår blev en turbulent, stressig men i slutändan en helt perfekt dag och vi hade det jätte roligt på leklandet. Trodde absolut inte att hjärtat skulle uppskatta det så mycket som hon gjorde men hon hade verkligen jätte kul och var TOTALT slut då vi satte oss i bilen =) Vi kommer vara ofta på pappas lekland hjärtat!

Nu ska jag ta tag i jobb här men kommer säkert med lite uppdatering under dagen. Hoppas ni alla får en underbar måndag!

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Min sambo pratade om leklandet som komma skall förra veckan faktiskt!! Han undrade om jag hört nåmer om det, men jag svarade nej. Vi konstaterade lite halvt att kanske det inte blev det av det då eftersom det inte varit nån direkt marknadsföring - men roligt att här få veta att det faktiskt blir =)

Blir så sugen på att arbeta när jag läser att du gör det!! =) Ingen som är i behov av en ekonom i H-sand?? =)

Kram

2008-01-14 @ 10:21:21
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: Anna

Jasså vad roligt =) Jodå, det är invigning den 18:e mars och 19:e mars tror jag det är tänkt att öppna för allmänheten så då hoppas jag att jag träffar er där ;) Tror nog att det kommer mer marknasföring när vi kommer lite närmare öppningen.

Nja vet tyvärr inte om någon här upp som behöver någon på rak arm... eller kanske jag vet något men då krävs det nog ganska snart, när kan du börja? ;)

Kraaam!

2008-01-14 @ 11:26:57
Postat av: Suzanne

Bara Ante får pappaledigt från jobbet så kan jag börja snabbt =) Vem/vilka, vart, när hur?? =)

JA vi kommer då, garanterat!! Ante är nog den i vår familj som längtar mest efter ett lekland =) *haha*

Tänkte baka ditt bröd till veckn förresten =)

Kram!

2008-01-14 @ 11:30:02
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: Anna

Jag skrev på din blogg nyss oxå, men jag kanske kanske kanske, vet inget säkert kan fixa ett vik men det är isf på heltid och så snart som möjligt. Men det är en otroligt bra möjlighet, för ingen vikarie har gått från det stället utan en fast tjänst...

2008-01-14 @ 11:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0