Snart svarar jag inte för vad jag gör...

Nu har ungjävlarna varit i farten igen, blev väl såklart spännande när surkärringen blev arg sist och ringde skolan. Idag när Marina och jag satt inne på Felicias rum så hör vi två riktiga smällar så jag springer ut på balkongen där hjärtat ligger och sover. Och vad ser jag, tre killar som springar all världens väg och Felicia som skriker rätt ut och har blivit jätte rädd. Kollar ner och ser att dom slängt två snöbollar mot balkongen som det är plåt på och det smäller ju såklart jätte högt och skrämmer Felicia som sover...

Jag ringde direkt till skolan igen och rektorn skulle försöka hinna ikapp dom, hoppas verkligen han gjorde det och det inte bara var något han sa. Undrar vad jag ska göra om dom fortsätter?! Ska jag inte kunna ha henne sovandes på balkongen, det vore ju skandal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0