Softa

Idag har vi bara varit hemma, det är väldigt ovanligt för oss på en lördag men det kändes helt rätt och jätte skönt. Vi brukar oftast hamna på stan med lite vänner för lunch och det är också jätte trevligt men idag sprang klockan iväg så vi bestämde oss för att göra lite lunch hemma och låta hjärtat sova i lugn och ro på balkongen. Är så otroligt kallt och ruggigt ute också så helst vill man bara sitta inne under en filt med massa tända ljus omkring sig.

Hjärtat sover just nu på balkongen och jag har legat i sängen och läst bok och ätit godis. Hur skönt var inte det då?! Jätte länge sedan jag tog mig tid att göra något sådant. Köpte en bok häromdagen och den verkar väldigt bra, Katerina Janouchs "Dotter önskas". Lovar att komma med uppdatering om hur den var när jag läst klart den.

Bok

Kommentarer
Postat av: T

Hej! Jag undrar hur du kunnat göra din blogg så fin ? o hur man fixar kort där längst uppe (som du har din dotter på) ? Din blogg är verkligen jätte fin!

2008-01-05 @ 17:12:46
Postat av: Anna

T -
Jaa det tog ett tag för mig att förstå mig på det här med html-koder och jag är absolut inte bra på det än men man får sitta och mixtra lite så lossnar det tillslut. Det finns en liten lathund på blogg.se som du kan ladda hem. Där står det också om hur du lägger in kort i headern... kolla den, det var så jag lärde mig. Om du undrar över något mer så är det bara att fråga =) Tack för fina ord!

2008-01-06 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0