Sovdags

Usch, jag tycker inte om när jag inte hinner med så mycket som jag tänkt det.... hade verkligen tänkt "fixa" med massa saker ikväll men jag blev för trött och hamnade i soffan istället. Sen ringde en arbetskamrat och vi surrade huur länge som hellst, så glad att jag har henne så jag fortfarande hänger med på vad som händer där eftersom jag inte är där så ofta. Idag hade hon massor med skvaller att berätta, det händer grejjer på jobbet ;)

Hjärtat är jätte förkyld så hon sover otroligt dåligt på nätterna nu så jag har inte fått någon bra natts sömn på väldigt länge nu, igår somnade jag kvart över åtta!? Kan man överhuvudtaget göra de... tydligen =) Ska titta klart på Las Vegas nu i sängen och sen ska jag sova, men vi "ses" imorgon igen!

Godnatt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt att du är tillbaka...har haft grav ångest över att inte veta varenda detalj...fnihii :-)

2008-01-31 @ 21:55:25
URL: http://www.liiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0