Välkommen 2008!

Vi hade en jätte trevlig kväll igår med helt underbart god mat och goda vänners sällskap. Vaknade och kände att jag hade träningsvärk i magen och kunde inte förstår varför... men så kom jag på, skidskyttet! Haha, vältränad jag måste vara :) Vi beslutade oss strax efter tolvslaget att försöka få tag i en taxi hem och tillslut gick det och vid ca 01.30 kröp vi ner under täcket. Hjärtat sov till halv åtta så det var ganska godkänt :) Hon och M sover sött inne i sängen nu och jag tänkte passa på att plocka lite här hemma om inte soffan lockar för mycket!

Mys nu riktigt ordentligt på den sista lediga dagen för många och fundera på vad som var bra med året som gått och ta med er det tillsammans med massa positiv energi för att gå vidare med ett nytt år!

Partyhatt

Hjärtat ville också ha partyhatt

Smiter

Smiter iväg när jag ska försöka fota henne i den fina Burberry klänningen... hon var så söt :)

Gänget

Hela sällskapet samlat!

Moi!

Jag på Nyårsafton 2007

Lek

Konsekvensen av att leka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0