Regnig lördag

På något sätt tycker jag de är lite mysigt med regnet... man får sitta inne och pyssla och mysa med lite tända ljus. Jag har passat på att duka fram frukost i soffan, tänt lite ljus och tittar på tv, sånt man får passa på att man göra när man är själv =) Men nu saknar jag min lilla skatt, saknade hennes lukt i sängen imorse och av att vakna att hon klappar mig på kinden och säger "mamma" och när jag sakta tittar upp så hör man ett glatt "heej"... kärlek =)

Idag blir nog en fortsatt pysseldag plus att jag måste ner på la stada en sväng för att inhandla lite saker till kvällen... ikväll är det inflyttningsfest hos Mattias och Johanna, de ser jag fram emot =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Nu har jag gjort som dig och tänt några ljus. Å det blev såå mysigt :)

Ha en bra dag!

2008-07-12 @ 10:27:48
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0