Sommardagar...

Hinner inte riktigt med mig så här på sommaren, är så mycket som man vill passa på att göra och man vill ju vara ute så mycket det bara går också =) Idag har jag iaf uträttat några missions, beställt tapet till Felicias rum, blev rosa och vitrandig och det känns jätte bra. Varit och hämtat mitt skoställ och hatthylla som jag beställt från Mio och skostället blev nyss ihop monterat, tror det blir bra också. Nu vill jag bara hitta två dynor som jag kan lägga ovanpå, gärna vit och beige randig... blir kanske till att sy ett par.

Annars har vi hunnit med att äta lite lunch och umgås med min faster med familj och sen blev det middag hemma hos Linda och William, ja det är mitt andra hem och jag älskar att vara där för vi tycker så mycket om dom =)

NU ska jag fortsätta att fixa här hemma, fick lite panik ikväll när jag insåg att det bara är två veckor kvar till min inflyttningsfest och då vill jag att det ska vara lite mer ordning här, så nu måste jag fixa fixa fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0