Utflykt...

Nu känner jag mig lite duktig iaf, gjorde ett litet ryck här och fick undan lite... gäller bara att jag sätter igång för då får jag hur mycket energi som helst, men lägger jag mig i soffan då är det kört för då känner jag hur trött jag egentligen är. Men nu måste jag verkligen ta några timmar varje dag till fix här hemma för annars händer det inget och jag vill INTE att det ska stanna av och bara bli halvklart.

Men nu ska jag snart krypa ner under täcket för imorgon är det tidig avfärd härifrån, jag och M ska åka med Felicia till Furuvik över dagen. Tänkte försöka komma iväg tidigt och ta en riktig heldag. Jag och M bestämde när vi flyttade från varandra att vi skulle försöka hitta på något alla tre någon gång ibland för Felicias skull så det känns jätte bra att vi verkligen gör det också, tror det kommer bli en mysig dag. Framför allt för min älskade lilla skatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0