Jobbdag

De senaste dagarna har varit fullt upp och då halkar bloggandet lite efter, måste skärpa till mig och försöka klämma in det ändå =) Idag är jag på jobbet så då hinner jag inte skriva så mycket, jobbar idag istället eftersom det var helgdag i måndags.

Igår kväll var jag ner och sprang på bandet och igår var det sjuukt jobbigt, ville bara kliva av och åka hem istället så när jag hade sprungit mina 30 min så var jag så stolt över mig själv, men det är såna gånger som gör att konditionen blir bättre.... det är bara att fortsätta =)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Det var sjuuukt jobbigt för mig me igår :/ men det känns ju så mkt bättre efteråt då ju!!! Duktig mamma!

2008-03-28 @ 09:27:47
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Anna

Jaa det känns väldigt bra efteråt, men skulle vara roligare med sällis. Nästa vecka? ;)

2008-03-28 @ 09:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0