Kalas och mycket annat!

Igår var det kalas för hela slanten här hemma hela dagen så jag hann knappt titta åt datorn =) Men nu är allt kalasande över för i år så nu har jag tid för bloggningen igen. Blev ett jätte lyckat kalas med både vänner och släkt och min taktik med att inte säga någon speciell tid fungerade, alla kom i omgångar så det blev aldrig för trångt här hemma. Mamma och pappa kom ner på förmiddan för att hjälpa mig att göra ordning tårtor och massa annat eftersom M var på Drakborgen. Jag är så lyckligt lottad som har dom, ställer upp i ur och skur för mig och vet inte hur jag skulle klara mig utan dom. Behöver bara pipa till så hjälper dom mig med alla mina problem, jag hoppas jag en dag kan betyda lika mycket för Felicia som dom betyder för mig, det är värt så otroligt mycket.

Felicia gick sina första tre steg utan att hålla i sig i något på självaste 1-års dagen och sen har hon tagit några steg varje dag men vill inte riktigt släppa och ge sig iväg själv än men det är nog nära nu =) Hon fick ett par jätte fina vita "lära gå skor" igår av sin mormor och morfar och det märktes stor skillnad direkt när hon gick i dom.

Både jag och Felicia ska passa på att tacka för alla otroligt fina presenter vi fick igår, vi är såå tacksamma. Hjärtat fick så mycket fina kläder och lego och mycket annat, ska visa bilder vid tillfälle. Ska även lägga ut lite bilder från kalaset lite senare. Nu ska jag dricka en kopp kaffe =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0