Långfredag

Ja vi har inte sovit tills nu om ni trodde det =) Men jag fick iaf sovmorgon för M klev upp med Felicia när hon vaknade vid halv sex, hur skönt som helst. Sen kom dom smygandes efter ett tag båda två och vi somnade om alla tre till kl åtta.... det är myyys det!

Jag och hjärtat har precis ätit lite lunch och nu ligger hon i vagnen på balkongen, älskar den nya vagnen, är mycket mer nöjd med den... är några små fördelar som vi inte hade på den äldre modellen. Jag pratar om vår "nya" Brio vagn, inte den rosa... den sover hon inte i på balkongen =)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och läsa lite bloggar sen ska jag passa på att göra mig klar för dagen och städa lite här medan sessan sover.

Hoppas ni har en jätte mysig långfredag!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ameh....faktiskt så kommer en del även på freda´n och lörda´n :-)

Om du är ensam nån kväll så vet du vart ska ringa!

2008-03-21 @ 13:05:04
URL: http://www.liiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0