Lonely

Usch, börjar tycka det är lite tråkigt att vara själv nu varje kväll... men det är ju inte länge kvar nu tills Drakborgen öppnar, det tar sig verkligen där ut, jätte fint kommer det bli och vilken hit för barnen =) Har precis ätit lite rester från igår, Spaghetti a la papa från Pizza Play, åt som vanligt bara hälften och det passade perfekt för då hade jag middag till idag med.

Idag shoppade jag lite till mig själv när jag var i Birsta, åhh så roligt det var.... men behöligt, jag måste verkligen tänka lite mer på mig själv framöver och inte bara handla till Felicia, men det är svårt =) En hög svart kjol, rosa top och en vit/blå randig skjorta fick följa med mig hem. Köper aaldrig blått så det var verkligen en hög oddsare, men jag gillade den =)

Måste även göra lite reklam för en handkräm jag fick i födelsedagspresent igår, Aromatic Hand Cream från Darphin, otroligt bra. Jag har varit så himla torr om mina händer i vinter men redan nu känns dom otroligt len =) I like it a lot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0