Stressig tillvaro

Nu är jag tillbaka =) Gårdagen var så stressig med massa saker inbokade så jag hann tyvärr inte blogga något, på kvällen var det teambuilding och bowling så jag och hjärtat sov hos mamma och pappa inatt. Vi klev upp tidigt imorse och skyndade iväg och handlade allt till helgens kalas. Så nu har jag bakat bullar och havrekakor plus städat lägenheten, måste våttorka golven här snart. Sen är det bara muffins och chokladbollar kvar att göra idag *phu* Tårtorna gör jag imorgon =)

Ska lägga in lite bilder senare som jag knäppte när sessan öppnade sina paket på sin födelsedag och det var även premiär för glass och chokladsås för henne, det var smaskens =)

Måste bara berätta att Felicia äter mer än någonsin nu, tror hon äter igen magsjukan hon hade =) Idag till lunch åt hon en av de större 1-års burkarna som Semper har och hon åt upp hela den och sen till efterrätt åt hon en hel banan?! När den var slut var hon såå ledsen så hon åt två kex också, det fanns ingen botten =)

Kommentarer
Postat av: Marina

Jisses... det va inte dåligt! Snart går hon om Noah the Hut viktmässigt!! ;-)

2008-03-15 @ 07:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0