En melodi...

Idag har jag och hjärtat haft en jätte mysig dag, vi har varit ute så mycket som möjligt i det fina vädret =) Vi var på grillning igår hos Gnetis och Pelle, hjärtat somnade i deras säng och var helt oberörd sen när jag gick hem med henne, sov hela natten till klockan sju... har hon börjat hitta en ny rutin, isf gillar jag den skarpt =) Idag tog vi en prommis upp till dom igen för att hämta några saker vi glömde där igår, gick sedan hem för lite lunch och när Felicia hade sovit på em så åkte vi ut till mina föräldrar för lite grillning där.

Vi passade då på att gå upp och titta på dom nyfödda lammen som bara var några dagar gammal, åhh vad hjärtat tyckte om det, hon fick till och med klappa ett lamm, vilken lycka! Nu sover hon sött i sin säng och jag har tittat på min stora favorit film The Holiday... kände att jag behövde den idag, blir varm inombords, och önskar att det fick bli så där en dag... tänk om jag fick vara en melodi....

Jag mår faktiskt lite sådär ikväll, fryser och känner mig lite hängig så jag tror jag snart ska krypa ner i sängen och lyssna på hjärtats tunga andetag när hon sover, det är kärlek de =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0