Fixar dag!

Idag åkte vi ner till Sundsvall tidigt på fömiddagen och kom inte hem förrän lagom till middan =) Har uträttat massor med ärenden inför resa och flytt så nu är de mesta inhandlat till vi åker... solhattar till lill Flisan, solskyddskrämer, ny bikini till mig och diverse saker på apoteket. På ÖB kan man verkligen fynda solskyddskrämer, endast 29 kr, de var lagom tycker jag =) Lite kritor och papper handlade jag till skatten så hon sitter och gör sitt första mästerverk för tillfället =)

Tittade även efter något nytt till på lördag men jag tror det får bli något från garderoben för jag hittade inget... men en tunika från Vila hittade jag som blir perfekt nu i sommar =) Nu ska jag röjja undan lite här och packa upp dagens påsar sen får vi se om lillebror dyker förbi på lite fika...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0