Godmorgon nya vecka!

297515-277


Så var det en ny vecka igen och min första "normal" vecka som Härnösandsbo... tro vad vi ska hitta på att fylla våra dagar med men med en vår och sommar framför sig ska väl inte det vara några problem. Igår hade vi en jätte mysig dag i solen, tog lite promenader och sen var vi i lekparken några timmar. De var första gången Felicia kände och lekte med sand, förra sommaren var hon ju för liten för de... Hon var väldigt skeptisk till en början men sen var de väldigt kul att gräva och leka. Och de är ju bäst hon vänjer sig för nu är det mindre än en månad tills vi åker, tänk vad tiden går fort och tänk så skönt de ska bli =)

Idag bör jag få svar om radhuset, om dom tar mitt bud eller ej... Tyvärr är jag lite skeptisk till att det kommer bli så för då borde jag hört något tidigare, jag som verkligen tyckte om det där, jag kunde verkligen se mig och hjärtat bo där =(

297515-278

Vad vare för konstigt som kom i händerna...?

297515-279

Men nog är solen lite jobbig att få i ögonen =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Anna!!
Lycka till med allt. Hoppas verkligen ni får radhuset..!!
Kram jenny

2008-05-05 @ 08:04:35
Postat av: Anna

Jenny -
Tack Jenny, hoppas allt är bra med er lilla skatt, var ju så länge sen jag såg honom nu. Om du har tråkigt någon dag får du jätte gärna komma till Härnösand och hälsa på =) Kraam!

2008-05-05 @ 08:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0