Godmorgon Tisdag

Natten blev inte så hemsk som jag trodde men långt ifrån en bra natt så jag känner mig lite seg idag... Felicia mår allt annat än bra tror jag, jätte förkyld, alldeles glansig på ögonen och absolut INGENTING är bra. Åhh vad man älskar att vara mamma såna dagar, jag lider verkligen med henne och tycker verkligen synd om henne... men efter tre timmars gnäll är det ganska synd om mig också.

Blev inget pass igår så det måste fixas idag, plus att jag måste börja ta tag i massa saker känner jag... Idag är dagen D för förändring, nu har jag slöat och bara "varit" alldeles för länge. Massor som måste fixas inför flytt och utlandsresa och massor som måste göras här hemma... så nu börjar nya livet =) Men nu ska njuta av tystnaden med en kaffe och kanske lite Brothers & Sisters för de blev inget igår...

Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0