Godmorgon tisdag!

Idag fick jag lite sovmorgon iaf, Felicia sov till kl sju och det är helt godkänt tycker jag... tycker det borde vara hennes nya morgontid =) Gick själv och la mig super tidig också så imorse kände jag mig riktigt pigg när jag klev upp, nice! Nu ligger hjärtat och sover på balkongen och jag ska fixa lite här och gå en liten sväng ner på affären, sen blir det lite lunch till henne när hon vaknar och sen ska vi ner och skriva på papper för radhuset, I like! Vilken inflyttningsfest det ska bli =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag antar att hela kontoret är bjudet! ;D

2008-05-06 @ 10:35:40
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com
Postat av: Sophie

Å alla flickorna här hemma??? ;D

2008-05-06 @ 15:21:24
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Anna

Ohh nu blir jag alldeles nervös... kanske måste ha flera fester, hihi =) Men såklart alla som vill ska få komma =)

2008-05-07 @ 08:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0