Happy future!

Idag gick läggningen mycket smidigt, efter lite välling och mys framför Teletubbies så somnade Felicia i min famn och de var bara att lägga ner henne. Slapp skrik och förtvivlan och det kändes mycket bättre i mitt hjärta när hon somnade =) Inser att den närmaste månaden bjuder på så mycket roliga saker och jag riktigt längtar efter dom allihopa... till helgen kommer bästaste Tess & Jill upp och hälsar på, Tess stannar ända från fredag till måndag, ska bli så mys att rå om dig i så många dagar vännen. På lördag blire lite fest, sommarfest på Logen och då hakar även "vin-linda" på, myys!

På måndag kväll bär det sedan av söderut mot Sthlm för att tidigt på tisdag morgon flyga till värmen, som jag ser fram emot den här semestern, den kan inte komma mer lägligt =) När vi sedan kommer hem är det bara några dagar kvar tills jag och hjärtat får flytta in i vårt lilla radhus, spännande! Nästa punkt på schemat är midsommar, vet inte vad som händer än men det brukar oftast vara en riktigt mysig sommardag... Veckan efter det kommer mina bästaste sundsvalls tjejer upp för lite grillning hos mig i riktig "Desperate-anda" jag ska vara med på en tisdagsträff igen, me like it!! Och sen på lördagen kommer dagen D, med stort D =) Vår "sex and the city dag" =) Som jag längtar till den.... hotellfrukost, shopping, lunch med lite vin, middag, bio... behöver jag berätta att vi ska se Sex and the city ;), sedan åker klänningarna och klackeskorna på och sen ska vi ut och dricka Cosmopolitan i massor, love you girls!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Underbart vännen! :D

2008-05-27 @ 07:39:56
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Hannah

Är inte min student en stor punkt?;)

2008-05-27 @ 17:22:34
Postat av: Tess

Ooo det ska bli lovely!!



Ja e ju så sjuuuukt sugen på er sex and the city helg! Kanske kommer å våldsgästar er!!



Kraam

2008-05-27 @ 17:48:04
Postat av: Anna

Haha, såklart Hannah... men den kommer ju få ett alldeles eget inlägg =)



Tess -

Jag förväntar mig att du kommer! =)

2008-05-27 @ 18:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0