Home alone..

Nu har Felicia åkt till M, vi åt lite middag här först alla tre sen gav dom sig iväg... Missförstå mig mig inte för en del av mig behöver den här egentiden för att orka med, så den delen tycker det känns skönt att få vara själv ibland... det krävs otroligt mycket mer att vara själv med henne dygnet runt, jag är mycket tröttare än vanligt. Men hur mycket jag än behöver den här egentiden värker det lite i hjärtat varje gång jag ser henne åka och kan inte tränga bort den där lilla tåren som kommer upp...

Ikväll har jag varit duktig och gav mig äntligen ut och sprang... men fyy så tungt det var, det var sjukt jobbigt. Men det var skönt när jag väl var hemma igen och kunde njuta av en lång varm dusch =)

Kommentarer
Postat av: linda

Oj vikken duktig!! :)) Njut nu av att vara ensam.. du behöver det oxå!! Å imorgon kommer hon ju hem igen... PUSS!!

2008-05-15 @ 22:23:55
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: Rebeccas.se

Du ska inte ha dåligt samvete för att du vill ha egentid, alla behöver det, inte minst som ensamstående! Bra jobbat med joggningen, skulle jag behöva!

2008-05-18 @ 22:26:17
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0