Lovely...

Det var heelt underbart med ansiktsbehandling idag, njöt verkligen till max... så pass att jag nästan somnade där =) Men nu måste här köpas lite nya produkter och dom är verkligen betydligt billigare på strawberrynet såg jag, någon som har skickat efter därifrån?

Ikväll har vi bara varit hemma, mamma och pappa var här och åt middag med oss... Känner mig lite rastlös nu då jag varit hemma själv flera kvällar i rad, men det blir ju såå när man har Felicia, så alla som vill får komma och hälsa på mig så jag inte känner mig så ensam =)

297515-282

My god så stor hon kändes när hon kan ha hästsvans....

297515-283

Min darling!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har vänner som har gjort det, skickat från Strawberry, dock ej jag, men det är myyyycke billigare!!! Tack för utmaningen, får ta tag i den imorgon..... ;)

2008-05-13 @ 23:12:30
URL: http://asanil.blogg.se
Postat av: Erica

Gjort det flera gånger (mest dermalogica). Har inte bestämt mig vad jag tycker då jag "inbillar" mig att grejerna jag fick hem inte var lika bra som de som jag vanligtvis köpt här hemma i Sverige. Har därför fortsatt handla lokalt. Men parfymer har jag bara positiva erfarenheter om på strawberrynet.com! *kram*

2008-05-14 @ 07:20:27
URL: http://wonderwoman80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0