Men varför?

Kan inget få gå bra för mig nu, har jag gjort så mycket ont att allt måste gå mot mig... Tydligen dök det helt plötsligt upp en till intressent på radhuset i fredags och som fick komma på visning samma dag. Hon har på sig till idag och bestämma om hon vill lägga ett bud över mig eller inte och med min otur så vet jag hur det här kommer sluta. Hade det inte varit för känsliga läsare hade jag skrivit en massa fula ord här nu för nu är jag så less och besviken så nu måste jag nog lägga mig ner och gråta en skvätt...

Kärring jävel håll dig borta, jag vill flytta dit!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Jag ska hålla tummarna stenhårt för att huset blir ditt. :o)

Kram

2008-05-05 @ 09:37:45
Postat av: Åsa

Skit i oss, svär ut ilskan du!!! Det e ju nästan som om jag vill göra det! Vi måste skicka nån som kan "ta hand" om tanten ;) Håller allt jag kan korsa för dig!

2008-05-05 @ 09:40:24
URL: http://asanil.blogg.se
Postat av: Tess

Kärringjävel! Kan ingen förklara för henne att du ska bo där.. Men än ska vi inte ge upp hoppet!!

Å visst känns det väl roligt att jag har köpt biljett å ska komma till dig ;) Kramelikram

2008-05-05 @ 10:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0