Morsdag!

Idag är det alla mammors dag så idag kan vi vara lite extra stolta både över oss själva och våra egna mammor, för utan dom så vore inte vi mammor idag =) Och jag vet att jag inte vore den mamma och den person jag är idag utan min mamma. Utan henne hade jag inte varit så pass stark som jag faktiskt är idag efter allt grått och trist som varit men jag blickar ändå framåt med glädje och försöker hitta dom guldkorn som finns och som gör att jag ändå kan leva mitt liv med ett leende på läpparna och vara tacksam för det jag har.

Mamma,

Du har lärt mig allting som jag behöver veta.
Jag ska alltid hålla det inom mig.
Du är där för mig för att älska o bry dig om mig,när himlen är grå.
När jag gör något fel är du alltid där för att göra det rätt.
Mamma mamma du äger mitt hjärta.
Din kärlek är som tårar från ett hav.
Jag vill bara att du ska veta att du är och förblir den bästa.

Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack så jättemycket å du vet att jag älskar dig också. Du är världens bästa dotter å näst bästa mamman ;) kram mamma

2008-05-26 @ 16:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0