Nu är helgen nära...

Idag var en ganska stressig dag på jobbet, vill hinna så mycket som möjligt när jag bara är där en dag i veckan, men det gick bra och jag var nöjd när jag gick hem =) Lönerna var också klara efter årets lönesamtal så nu fick man lite upp på lönen, TACK det är välkommet nu när jag ska flytta.... jag blev nöjd med jag fick =) Efter jobbet skyndade jag mig ner till Sundsvall för att hämta hem hjärtat, påvägen ner ringer M och säger att han hade lämnat henne hos sin syster en stund för han hade lite ärenden. Men hon hade blivit jätte konstig och orolig och blev jätte jätte lessen... lilla gryn, jag vill inte att det här ska gå ut över dig, vill inte att du ska känna oro... Vi bestämde att för en tid framöver är det nog bra om det bara är mellan mig och M hon varvar, inga andra på ett tag, vi får försöka pussla och klara det för hennes skull...

När vi sedan kom hem så åkte vi tillsammans med bror iväg till faster Gnetis och grillade lite, lika mysigt som vanligt och Felicia stor trivdes att leka med Anton & Eric och var glad hela kvällen. Somnade på vägen hem i vagnen och jag har nu diskat och plockat med lite pyssel. Nu ska jag nog titta på ett avsnitt Brothers & Sisters på datorn samtidigt som jag ska njuta av lite fotbad =)

Imorgon blir det nog lite vinpimpling med världens bästa Linda =) (Lindsey... du är världens bästa Lindsey *flirt*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0