Slapp kväll...

Egentligen borde jag pallra mig upp ur soffan och ta tag i lite här hemma... eller hemma?! Men det är ju vårt hem nu så jag får kalla det hemma =) Men jag är jätte trött och känner ingen energi för att grejja, tror jag ska slökolla lite på American Idol och sen krypa till sängs tidigt, varför är jag så trött hela tiden?!

Men jag är i iaf väldigt glad och har suttit och bläddrat i Hem ljuva Hem och hittat massa fint som jag vill göra i vårt lilla radhus, vi ska göra ett tjejhem.. vårt alldeles egna rosa lilla hus =) Har så mycket planer för vad jag vill göra, men får ta det allt eftersom, så de inte blir så dyrt för mii...

Bjöd pappa på middag ikväll och efter maten passade jag på att sticka ut och springa när han lekte lite med Felicia, skönt! Sen fick lille bror komma hit och äta upp resten, Bree is back... och hon bjöd på korvstroganoff och ris! =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Stort grattis igen till huset!
Jag förstår att det kliar i fingrarna att börja med nya boendet, det gör det för mig också :) Nedräkningen pågår, en månad och 3 veckor! :D

2008-05-06 @ 07:23:10
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com
Postat av: Åsa

Grattis!!! Det får man ju lugnt säga att du förtjänar! Ett eget hem, och just det du ville ha.. Tanta fick flytte si åt sida ;) Kul för er Anna! Spännande att få inreda, jag skulle osså vilja ha lite mera rosa men men :) *kram*

2008-05-06 @ 17:41:44
URL: http://asanil.blogg.se
Postat av: Anna

Tack flickor =) Jaa nu ska jag sätta klorna i inredning, åhhh ska bli så kul =) Vitt och rosa ska bli mitt tema! =)

2008-05-07 @ 08:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0