Soliga måndag!

Härligt att få vakna till en solig dag, dock rätt så kallt ute fortfarande tråkigt nog... nu kan sommarvärmen få komma tillbaka! Hade en jätte trevlig lördag kväll som dock blev lite senare och lite mer drinkar än vad jag tänkt mig men jag ångrar absolut inget... never =) Anledningen till varför jag skulle ta det lite lugnt var att jag skulle köra ner till Sundsvall på söndag förmiddag för jag skulle få min födelsedagspresent av flickorna, spa på södra berget, lovely! Jag var väldans väldans trött men sååå härligt var det, vad vi badade, skrattade och SKVALLRADE =) Saknar er min tjejer, TUSEN TACK för en helt underbar present och vi måste se till så det inte går så långt mellan gångerna vi ses... men nästa gång blir det grillning hemma hos mii =)

Igår kväll blev det en helt spontan bio när lillebror frågade om jag ville följa med, såg filmen 21 som jag tyckte var riktigt bra.... tror vi alla gjorde det, utom Matte som alltid ska va lite udda =) Nu sover Felicia så jag ska passa på att göra mig ordning som vanligt och sen ska vi till farbror polisen och fixa ett pass till henne för idag är det bara två veckor till vi åker till värmen =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, vad skönt för er att åka till värmen! Vart beger det sig? :) Tnk att man längtar verkligen efter härliga soldagar med lite iskallt bad (för här i Sverige blir ju vattnet aldrig varmt!!) Ha en underbart skön semester kram

2008-05-20 @ 08:31:44
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0