Uppe med tuppen!

Hjärtat somnade så pass tidigt igår så här sparkade vi igång dagen tidigt imorse, som tur var gick jag och också och la mig tidigt igår eftersom jag inte mådde så bra. Nu har vi ätit lite frukost, plockat och försökt packa upp lite mer kläder. Jag mår fortfarande inget vidare, huvudvärk, illamående och lite ont i magen.... Vill inte bli sjuk =(

Nu ska vi försöka packa oss ut en sväng i det soliga vädret, tror jag ändå ska försöka orka med en långprommis och sen ska vi gå och hälsa på farmor och farfar en liten stund.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du inte blir sjuk, ingen höjdare. Förstår att du inte hört något om radhuset, för då hade vi väl fått läsa om det här, Eller hur? Hållar iaf fortfarande både tummar och tår =)

2008-05-04 @ 09:30:17
URL: http://killmamman.blogg.se
Postat av: linda

Hello!! Nu är det extra viktigt att du bloggar!! Så att vi kan hålla koll på dig!! *ler* Hoppas du blir bättre snarast!! Kramis

2008-05-04 @ 14:09:34
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Linda -
Nee men nu mår jag bra igen, så de var nog bara något konstigt jag drog på mig lite snabbt =) Inget svar än, hoppas jag får de idag...

linda -
Jaa jag ska bli bättre, har varit så mkt annat nu dom här dagarna men nu komme vi igen =) Kraaaaam!

2008-05-05 @ 08:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0