Utmanad...

Åhhhh nej, är inte så bra på sånt här... men jag blev utmanad av Sophie och det är lika bra att jag gör de på en gång för annars glömmer jag bara bort det.

Tre namn du går under:
Anna
Annapanna
Mamma =)

Tre saker som skrämmer dig:
Livet
Att inte vara tillräcklig
Och måste hålla med Sophie... att vi inte uppskattar det vi har, blir vi aldrig nöjd med det vi har?

Tre saker du har på dig:
Linne
Byxor
Smycken

Tre saker du tycker om:
Felicia
Umgås med vänner
Mitt jobb

Tre saker du ska göra den närmaste tiden:
Njuta av hotellfrulle och Spa med mina underbara vänner
Åka till solen...
Flytta

Tre av dina favoritlåtar just nu:
Jordin Sparks- Tatoo
Leona Lewis - Bleeding Love
Madonna & Justin - 4 minutes

Tre saker du verkligen vill ha:
Kärlek
Pengar till mitt nya hem
Förståelse...

Jag utmanar: Åsa, Evan och Veronika

Kommentarer
Postat av: veronika

Halloo! huvudvärken bättre idag;)hoppas ni har det bra,ska ta mig an utmaningen också hihi;)*kram*

2008-05-14 @ 07:31:53
URL: http://varmlandskan.blogg.se
Postat av: Sophie

Duktig kicka! ;D

2008-05-14 @ 10:14:02
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0