Skatten är hemma igen!

I helgen har Felicia varit hos M, alltid lika tomt här hemma när hon inte är här samtidigt som jag behöver de dagarna att ladda batterierna. Att bara få vara själv och kunna hitta på saker och göra det jag känner för =) Hela förra veckan var jag förkyld, IGEN.... Så att bara orka med att jobba och det "vardagliga" här hemma räckte till för att bli helt slut. Men jag hann med en liten fika med mina favorit tjejer i Sundsvall i torsdag, myys. Var alldeles för längesedan...

Var även ner till Sundsvall en sväng med Linda i lördags för lite shopping, vi hann med både stan, Birsta City och Ikea... behöver jag säga att det blev en heldag =) Tjugo i fem stod jag i en provhytt i Birsta, och strax efter sju var jag fixad och klar och var på middag i Härnösand, tyckte jag var bra jobbat =) Blev lite shoppat till mig, julgrejjer, julklappar, två klänningar och ett par nya stövlar =)



En koncentrerad liten tjej som tidigare ikväll skulle rita "moffas brandbil" =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0