Gomorron

Ingen sovmorgon idag heller, men det hade jag nästan räknat ut för hon somnade så tidigt igår kväll, så idag tror jag nästan att jag kanske måste sova med henne på dagen. Men morgonstund har ju guld i mun, vi har hunnit stöka undan nästan allt efter gårdagens spelkväll, bäddat sängar, klädda och klara och nu är det frukostdags =)



Jag har ju som sagt ingen kamera för tillfället så nu får ni nöja er med dåliga mobilbilder ett tag, men bättre än inget =) Hjärtat som ligger och myser i soffan framför Emil...

Kommentarer
Postat av: Amanda

vilken söt bild

2008-09-21 @ 07:56:03
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta
Postat av: Anna

De tyckte jag med =)

2008-09-21 @ 11:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0