Helg!!

Himmel så trött man är när det kommer till fredag kväll då man jobbar, känns att man inte är riktigt van vid det här livet än =) Efter jobbet igår passade jag på att åka och storhandla innan hjärtat kom tillbaka, så mycket enklare då man är ensam. Sedan åkte jag ut till stugan för att möta upp hjärtat och där skulle vi äta lite kräftor med Mormor och Morfar, även morbror Marcus kom dit =)

Vi åkte tillbaka in till stan idag på fm och då tog vi en prommis ner på stan i det härliga vädret, här i stan var det "Korsmässomarknad" idag, en marknad med mycket hemlagat och grönsaker etc. Jag köpte med mig lite hembakt tunnbröd och sladdkakor hem, gott =) Sen fick även hjärtat ett par jätte fina fårskinnstofflor av mormor och morfar, Tack!

Nu är jag hemma hos Fredrik & Linda, Felicia ligger och sover sött, Linda är ute och går med William så han ska somna och snart ramlar det in lite fler vänner här för vi ska ha "spelkväll", myssigt!

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0